Curaçao - Reisverslagen van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu Curaçao - Reisverslagen van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu

Curaçao

Voor mijn opleiding Commerciële Economie moet ik in mijn laatste jaar twee stages lopen; een meeloopstage en een afstudeerstage. In oktober heb ik besloten om mijn meeloopstage op het prachtige eiland Curaçao te lopen. Bij SaniSale,een bedrijf in de sanitair, zal ik de marketingafdeling komen versterken. Ik ben verantwoordelijk voor de Social media kanalen, mag marketingacties bedenken en uitvoeren en zal met Google Adwords en Analytics aan de slag gaan. Ik verruil Nederland voor 5 maanden voor Curaçao!

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2015

Bon Aña!

19 December 2014

Nog meer bezoek

08 December 2014

Weekendje weg; Suriname

01 December 2014

Familie op bezoek!

17 November 2014

Friends are the family you choose
Wesley

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5871

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 21 Januari 2015

Curaçao

Landen bezocht: