Nog meer bezoek - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu Nog meer bezoek - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu

Nog meer bezoek

Door: Wesley Betcke

Blijf op de hoogte en volg Wesley

19 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Even bijkomen van mijn bezoek aan Suriname zat er niet bij, want eenmaal terug op Curacao stonden er twee goede vrienden paraat om Curacao op z'n kop te zetten. Maandagavond direct naar de Blue Curacao fabriek gegaan. Wat een lachertje haha maar goed wel gratis shots dat is belangrijk. Daarna lekker onbeperkt pizza gegeten bij Il Forno. Met z'n drieën 8 pizza's achter de kiezen. Ik heb de hele week gewoon stage gelopen en dus kon ik alleen in de avonden met ze chillen. Dinsdagavond zijn we wezen eten en daarna naar The Alley. Ja uitslapen zat er deze week niet in, iedere avond stappen. Woensdagavond lekker naar Cabana geweest. Helaas was dat al om 1.30 afgelopen want het was erg gezellig. Vincent en Jason hadden mij thuis afgezet en gingen zelf door naar The Hangover. Op donderdag zijn we gaan kingsen met Job en Rick bij Vincent en Jason en daarna doorgegaan naar Bermuda. Bermuda was niet heel veel aan dus toen zijn we naar The Hangover gereden. Ook daar weer gratis shots gekregen maar het was aardig rustig. Even gezellig wat gedronken en daarna weer naar huis gegaan. Vrijdag was weer een opening van een nieuwe club. Club Rox werd geopend, de grootste club van Curacao. Was een aardig drukke bedoeling en wederom zeer gezellig. Zaterdag zijn we naar Zanzibar geweest voor een volleybaltoernooi, helaas 3-2 verloren van de locals maar het was wel leuk. Happy hour meegepakt en daarna doorgereden naar Pincho Garden, een heerlijke satébar. Top gegeten, thuis even gedoucht en daarna naar het casino geweest. Uiteindelijk 3,70 gulden verloren maar wel onbeperkt gedronken dus eigenlijk een soort van winst. Avondje Bermuda gepakt en daarna naar huis gegaan. Zondagochtend zijn we om 7.00 opgestaan om de Christoffelberg te beklimmen. Een zware tocht voor vooral Jason haha. Deze conditieloze jongen moest om de twee stappen pauze hadden. Maar niet voor niks want wat een uitzicht hadden we bovenop de top. Even wat foto's en filmpjes gemaakt en toen weer naar beneden gegaan. Vincent en Jason uitgecheckt en daarna even wat gegeten en gedronken bij Wilhelminaplein. Nog blij gemaakt met een hele lading snoep en toen was het alweer tijd om dag te zeggen.

Nu is het ondertussen alweer 19 December. Volgende week kerst en een week daarna Oud & Nieuw. Nog maar 32 dagen hier. Wat is de tijd gevlogen. Maar we gaan er een top tijd van maken die laatste maand!

• 20 December 2014 - 19:36

Petrabetcke:

Hoi Wes

Ff testen

• 20 December 2014 - 19:59

Petrabetcke:

Hoi Wesley,

Ik heb zo genoten van je reisverslag. Heerlijk
    om te lezen dat je zo geniet.
    Wat leuk he dat je bezoek krijgt van familie en vrienden.
    Volgens mij ben je daar echt wel blij mee.
    Binnenkort krijg je weer bezoek, Eric Lipman komt
    rond de kerst een biertje met je drinken.
    Is dat leuk dan.
    Ook Gerard Joling komt naar Curaçao het is wat
    je krijgt het nog druk ermee.
    Het laatste maandje aangebroken het kan
    mij niet snel genoeg gaan.
    Maar geniet maar want hier kan je niet
    schaatsen in je zwembroek hahaha.

Love you xx mama