Off we go! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu Off we go! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu

Off we go!

Door: Wesley Betcke

Blijf op de hoogte en volg Wesley

28 Augustus 2014 | Nederland, Rotterdam

Morgen is het dan eindelijk zo ver. Al sinds oktober weet ik dat ik deze stap ga maken; een halfjaar stage lopen op Curaçao! M'n koffer is ingepakt en documenten zijn in orde. Ik ben er helemaal klaar voor.

Op verzoek van velen heb ik een blog aangemaakt waarop ik zo nu en dan een verslag plaats. Zo kunnen jullie precies volgen waar ik ben en wat ik uitvreet.

De wekker gaat morgen om 8.00 en om 11.45 vlieg ik richting dat prachtige eiland. Een reis van 9 uur, met hopelijk genoeg beenruimte en geen jankende baby's naast me. Off we go!!

  • 28 Augustus 2014 - 21:26

    Anita:

    Heeeeeel veeeel plezier en een veilige vlucht gewenst. Xxx

  • 28 Augustus 2014 - 21:27

    Miranda:

    Hè Wes,

    Leuk dat je een Bløf hebt aangemaakt. Misschien meld ik je wel aan op de zaak als je dat leuk vind. Ze zijn op zoek naar HBO studenten die ze kunnen bevragen en benaderen. Ik weet niet of het wat opleverde maar je weet nooit. Ik hoor wel of je het goed vind. Zo niet, geen probleem natuurlijk. Ik volg je in ieder geval.

    Veel succes en plezier toegewenst.

    Miranda (je tweede moeder ;-) )

  • 28 Augustus 2014 - 21:28

    Jenny De Graaff:

    geniet er van wesley

  • 29 Augustus 2014 - 09:55

    Sylvia:

    Hey Wesley, een goede reis en heel veel plezier. Succes met alles.

  • 29 Augustus 2014 - 15:50

    Ramon:

    Hey Wes, heelveel succes en plezier daar in dat koude land :P

  • 29 Augustus 2014 - 22:38

    Petra Betcke:

    Hoi Wesley zoveel reacties gehad op je vetrek naar Curaçao niet normaal. Blij dat je een blog hebt aangemaakt. Kunnen we alles volgen schat. Love you xx. I

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wesley

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 5888

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 21 Januari 2015

Curaçao

Landen bezocht: