Valse start - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu Valse start - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu

Valse start

Door: Wesley Betcke

Blijf op de hoogte en volg Wesley

15 September 2014 | Nederland, Rotterdam

Bon Dia!

Vandaag is alweer de derde week aangebroken. De tijd gaat echt heel snel. Stage stelde deze week niet veel voor. Na lang nadenken toch besloten om er mee te stoppen. Ik had het niet naar m'n zin en voelde me er niet goed bij. Ik wist zeker dat ik dat niet nog 4,5 maand vol zou houden. Vrijdag maar gelijk vier sollicitaties er uit gegooid. Drie van de vier hadden geen plek en nummer vier ging m'n brief en cv bekijken. Met een dubbel gevoel het weekend in.

Vrijdagavond was niet heel bijzonder maar wel gezellig. Zaterdag de wekker gezet om 8.45 om even te skypen met het thuisfront. Nog 1 seconde aan het skypen met m'n moeder en ze begint alweer te huilen haha. Als het broeikaseffect niet zorgt voor overstromingen in Nederland, dan doet m'n moeder het wel. Wel fijn om haar weer even gesproken te hebben. Daarna nog snel even m'n bed in gekropen. Om 13.00 stond er weer een training op het programma bij de Sharks. De rest van de middag lekker bij club St. Tropez gelegen en Expeditie Robinson gekeken.

Zaterdagavond stond er weer een mooi feestje op het programma; FeestDjRuud. Een geweldige avond gehad, iedereen had het naar z'n zin. Om 5.30 lekker m'n nest in gedoken.

Zondag is cultuurdag, dus de wekker ging gewoon om 10.30. Om 11.00 heel luxe ontbeten op het strand en 12.00 vertrokken richting Playa Lagun. Een onwijs mooi strandje. Eerst even een workshop Waterpolo gegeven aan m'n reisgenoten en daarna wezen snorkelen. Duiken in Spanje was mooi, maar dit overtreft alles. Wat een prachtige beesten zwemmen hier rond. Veel foto's gemaakt die ik snel op Facebook zal zetten. Het hoogtepunt was toch wel een schildpad. De achtervolging ingezet en een aantal selfies met meneer Schildpad gemaakt. Vlak voor vertrek bericht gekregen dat ik maandag op gesprek mocht komen bij Dutch Dream Curacao; een evenementenbureau. Vanmiddag om 12.00 een gesprek gehad en gelukkig aangenomen! Even alles met school regelen en dan begin ik maandag opnieuw. Lekker een weekje vakantie, wat een rot leven. Wel heel veel zin in de nieuwe stage. Ik neem weer even een duik in de zee.

Ajo!

• 15 September 2014 - 22:27

Jayjay:

Hee wes!
    Hopen dat je het daar nu wel maar je zin krijgt.
    Hahaha meneer schildpad

• 15 September 2014 - 22:57

Lisa Van Alphen De Veer:

Wowww wes heftig joh, gelukkig heb je nu een (hopelijk) leuke stage! Geniet maar lekker van je weekje vrij (totaal niet jaloers) en succes volgende week!! :) XXX

• 15 September 2014 - 23:20

Anne Gielens:

Hee Wesley! Wat goed om te lezen dat je iets anders gevonden hebt!
    Ik lees toevallig ook dat je expeditie robinson terug kijkt.. waar doe je dat?ou je mij de site kunnen sturen want bij mij laad overal alleen het geluid en geen beeld.. een beetje jammer :p
    In ieder geval heel veel succes op je nieuwe stage en geniet van je weekje vrij!

• 16 September 2014 - 14:05

Petra Betcke:

Hoi,

Had net uien gesneden hoor Wesley Betcke toen we
    zaterdag gingen skypen

• 17 September 2014 - 14:49

Arnold Betcke:

Hoi Wesley
    goed gedaan om iets anders te zoeken. 4,5 maand iets met tegenzin doen is geen pretje
    nou ff een weekje relaxen en naar Bonaire en dan er weer fris tegen aan

grt papa