Nieuwe ronde, nieuwe kansen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu Nieuwe ronde, nieuwe kansen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu

Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Door: Wesley Betcke

Blijf op de hoogte en volg Wesley

22 September 2014 | Curaçao, Willemstad

Dialuna oftewel maandag... het blijft voor de meeste mensen toch de meest vervelende dag van de week. Maar na 7 dagen chillen op de Antillen ben ik de laatste die mag klagen. Dat doe ik dus ook niet. Vandaag begonnen aan mijn nieuwe stage. Vooral bezig geweest met het opstellen van een nieuw contract en plan van aanpak dus over de stage zelf kan ik vandaag nog niet veel zeggen. Maar volgens mij zit ik hier wel goed (even afkloppen).

Zoals ik al zei heb ik even een week vakantie gehad en dat heeft me meer dan goed gedaan. Ik ben ondertussen zo zwart als roet. In het donker kan je me alleen zien als ik lach of m'n ogen open heb want dat is het enige wat nog wit is. Er is al drie keer aan me gevraagd of ik m'n haar heb geblondeerd maar ook dat komt gewoon door de zon. Terwijl me nog steeds insmeer met factor 50. Dat zegt denk ik wel genoeg over de kracht van de zon hier.

Doordeweeks dus niet veel uitgevoerd. Het weekend daarentegen was weer lekker druk. Vrijdag zijn we overdag naar The Pirate Bay geweest. Een klein strand waar geen zucht wind stond, lekker om de twee minuten wezen zwemmen want voordat je opgedroogd ben zweet je alweer. 's Avonds stond er een feestje op de planning waar iedereen lang naar uit heeft gekeken; Hardwell. En wat was het een geweldig feestje. Hij heeft wel weer even bewezen waarom hij de nummer 1 Dj van de wereld is. Om 5.00 lekker naar bed gegaan.

Zaterdag naar Blue Bay resort geweest, want die vierde hun 10-jarig bestaan. Nou dat feest viel letterlijk en figuurlijk in het water. Drie geweldige tropische regenbuien en het strand was weer zo goed als leeg. We hebben even geschuild en gelukkig kwam al snel de zon weer door. Lekker bijgekomen van Hardwell. 's Avonds simpel zitten kaarten en om 2.00 even twee huisgenoten met autopech opgepikt.

Zondag ging de wekker om 7.15. Ja uitslapen komt er ook niet echt van. Om 8.00 even geskyped met moeders en om 8.30 bevond ik mij tussen de ajax en feyenoord supporters voor de Klassieker. Ik probeerde nog de Spartamars in te brengen, maar dat sloeg niet echt aan. Na de wedstrijd toch nog even geslapen. 's Middags lekker naar Mambo Beach geweest om te volleyballen en te chillen. Nog uitgedaagd voor een zwemwedstrijd, uiteraard gewonnen maar complimenten voor mijn concurrent Rick die me aardig bij hield (denkt hij). 's Avonds een poolparty gehad bij vrienden uit een ander huis. Het weekend leuk afgesloten.

Op naar het volgend weekend; Bonaire!

  • 22 September 2014 - 21:56

    Anita:

    Het klinkt allemaal heeeeel erg vervelend. Ik zou me ook niet kunnen vernaken denk ik. Hahaha fijn dat je het zo naar je zin hebt. Hier treed langzaam de herfst in.
    Heel veel plezier op je nieuwe stage adres en van wat ik van je
    moeder gehoord hebt past dat perfect bij je xxx

  • 23 September 2014 - 20:11

    Rick Van Der Deure:

    Wacht maar jongen, ik wil een revanche hahahah

  • 24 September 2014 - 15:38

    Lisa:

    Aaaah ik word zo jaloers van je strand-verhalen!! Ik hoop dat deze stage een stuk leuker is, have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wesley

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 5879

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 21 Januari 2015

Curaçao

Landen bezocht: