Bon Dia - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu Bon Dia - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu

Bon Dia

Door: Wesley Betcke

Blijf op de hoogte en volg Wesley

31 Augustus 2014 | Nederland, Rotterdam

Vandaag alweer dag 3 in het paradijs. Een goede vlucht gehad vrijdag zonder enige problemen of vertraging. Na een borrel gelijk doorgegaan naar onze huisvesting. Een prima kamer op de tweede verdieping, met overdag een gratis sauna. Vrijdagavond een bbq gehad met de hele straat en daarna stond het eerste feestje al op het programma; een schuimparty. Via een Facebook actie een VIP-tafel gewonnen dus dat was een goed begin haha. Om 3.30 was mijn Duracell batterij echt helemaal leeg en ben ik gaan slapen. Met de ventilator is het prima uit te houden.

Zaterdagochtend moesten we om 9.00 al aanwezig zijn bij Wereldstage voor een introductie bijeenkomst. 25 brakke koppies deden een poging om enige informatie op te slaan. In de middag bij de beroemde pontjesbrug geweest. Een onwijs mooie toeristische plek, waar je maar 15 minuten hoeft te wachten op je wisselgeld. Ja het is echt waar wat ze zeggen, alles gaat hier op z'n gemakkie. Moet je net bij mij wezen. Daarna heerlijk naar het strand Zanzibar geweest. Op foto's is het mooi, maar in het echt is het nog mooier. Happy hour begint om 17.00 dus dan gaat iedereen los. In de avond naar een feestje bij Mambo geweest, ideaal zo'n feestje op het strand. Om 3.30 vonden we het wel mooi geweest.

Vanochtend om 8.30 klaar wakker. Toch wel last van een jetlag. Nu zit ik lekker voetbal te kijken... om 8.30 begint voetbal namelijk al. Niet echt ideaal op je vrije zondag. Morgen begint m'n eerste dag op stage, ik ben benieuwd. Vandaag nog even genieten van m'n lazy sunday.

Ajo!

• 31 Augustus 2014 - 16:46

Jenny:

Succes morgen wesley

• 31 Augustus 2014 - 17:32

Petra Betcke:

Hoi Wesley,

Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Ook fijn dat we kunnen skypen.
    Ben blij dat je kamer je bevalt stel je voor dat het tegenvalt, moet je
    Wel al die tijd daar verblijven.
    Stil hoor in huis zonder jou, is echt ff wennen, ook voor Kelvin en papa.
    Nou jongen blij dat ik op de hoogte ben, love you xxx mama

• 31 Augustus 2014 - 19:16

Anita:

Hoi hoi. Het klinkt allemaal te mooi om waar te zijn.
    maar fijn dat alles zo goed bevalt. Morgen de werkelijkheid
    ben benieuwd of je het dan nog zo goed bevalt. Maar
    ik ben bang van wel ;-). Succes morgen en geniet van de zon.
    hier ver te zoeken helaas. Groetjes de buurvrouw