One down, four to go - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu One down, four to go - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu

One down, four to go

Door: Wesley Betcke

Blijf op de hoogte en volg Wesley

26 September 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag zit ik hier alweer een maand. Men wat vliegt de tijd hier om zeg. Gelukkig geniet ik van iedere dag.

Een drukke week gehad. Maandag begonnen aan mijn nieuwe stage en die bevalt super goed. Ik ben op dit moment bezig met het uitbrengen van het nieuwe boekje voor toeristen waarin staat wat er allemaal te doen is op Curacao. Over iets meer dan een maand moet het boekje verkrijgbaar zijn dus nogal veel stress op kantoor. De werkdagen vliegen voorbij.

Dinsdag en woensdagavond naar de bios geweest. Geen Pathe unlimited kaart hier maar op dinsdag en woensdag is het 2=1 dus betaal je maar 8 gulden voor een kaartje. Dat is dus nog niet eens 4 euro. Dinsdag naar de horrorfilm 'As above, so Below' geweest. Ik vond drie slachtoffers die met mij mee wilden naar deze film. Ik heb de hele film gezien, die andere drie weet ik het niet zeker haha.

Op woensdag zijn we naar 'This is where I leave you' geweest. Een erg leuke comedy. De films zijn hier Engels gesproken en Spaans ondertiteld, dus als de hele zaal op jou na begint te lachen heb je blijkbaar iets gemist. De film is grotendeels goed te volgen gelukkig. Volgende week staan de films 'The Equalizer' en 'The Maze Runner' op het programma.

Gisteravond eerst lekker getraind met de Sharks. Ik zie iedere training weer de zon ondergaan, dus als ik uit het water stap is het ineens pik donker. Zo'n buitenbad is lekker, dat vinden de muggen hier ook. Je wordt per training gemiddeld 10x gestoken. Hopelijk heb ik vandaag of morgen geen Kedekedeng-virus, ziek op bed liggen is niet mijn ding. Na de training lekker thuis een filmpje gekeken. Ik zou eigenlijk gaan stappen maar aangezien we vandaag naar Bonaire vliegen toch maar heel verstandig thuis gebleven.

In mijn pauzes op stage loop ik even naar een overdekte hal waar allemaal eetkraampjes zitten. Daar bestel ik nu standaard 2 pannenkoeken met rozijnen. Ik ben normaal niet van de pannenkoeken, maar deze... Als ik naar huis ga vraag ik zeker even naar het recept. Nu ga ik weer verder aan het werk tot 17.00. Daarna direct naar het vliegveld voor 2 dagen Bonaire.

Bon wikend!

  • 26 September 2014 - 21:58

    Petra Betcke:

    Hoi Wes,

    Fijn om te horen dat je nieuwe stage adres wel bevalt.
    Hoop dat je er een hoop van leert maar jou kennende
    zal dat best. Nou binnenkort eindelijk familiebezoek, van jee
    Nichtje Angela heb gelijk wat spulletjes meegegeven.
    4 oktober komt ze met je duikbrevet en nog wat andere
    spullen. Heel veel pezier op Bonaire love you en miss you very
    Very mutch xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wesley

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 5863

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 21 Januari 2015

Curaçao

Landen bezocht: