Shitt verbrand! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu Shitt verbrand! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu

Shitt verbrand!

Door: Wesley Betcke

Blijf op de hoogte en volg Wesley

08 September 2014 | Nederland, Rotterdam

Morgen begint alweer de tweede week van stage. De weekenden zijn hier geweldig. Vrijdagmiddag hebben we een borrel gehad in de villa van de baas. Hij kocht genoeg bier in voor ons allemaal en we mochten gebruik maken van zijn zwembad. Met een leuke poolparty het weekend begonnen. Vrijdagavond de 30ste editie van de Full Moon party. Een geweldige avond gehad bij Kokomo Beach. Om 5.30 lekker naar bed gegaan en om 8.30 stond ik alweer omgekleed klaar. Want om 13.00 moest ik weer trainen met de Curaçao Sharks. Wat doe ik dan in hemelsnaam om 8.30 al uit bed? Ik heb werkelijk geen idee. Ik was in de veronderstelling dat het al 12.00 was. Nog steeds last van een jetlag denk ik. Lekker vers fruit gekocht op de drijvende markt; allerlei bootjes die overvaren uit Venezuela.

De training was erg zwaar. Van 13.00-14.30 alleen maar partijtje spelen in de zon, wat een hitte zeg. Wel ontzettend aardige mensen en leuk om te doen. In november gaan ze misschien op toernooi in Miami en dan mag ik misschien mee. Hij wou me geen valse hoop geven, maar hoe vet zou dat zijn.

Na de training lekker op Zanzibar gelegen...in de schaduw. Want ja ik ben natuurlijk alweer verbrand. Met m'n stomme kop vergeten in te smeren tijdens de waterpolotraining. Mag nu dus op de blaren liggen. In de avond lekker thuis gebleven.

Vandaag naar de Grote Knip geweest. Een onwijs mooi gedeelte van Curaçao met helder blauw water en spierwit zand. Een lekker rustig dagje gehad die ik merendeels weer in de schaduw heb doorgebracht. Eigenwijs dat ik ben natuurlijk toch ook in de zon lopen. Het is zo verleidelijk. Deze kreeft kruipt z'n schulp in om te proberen een goede slaaphouding te vinden zonder al te veel last te hebben van die verbrande huid.

Bonochi!

  • 08 September 2014 - 10:17

    Jenny:

    leuk om te lezen Wesley dat je het zo naar je zin heb had niet anders verwacht hoor haha en dat je ook mee train met waterpolo geweldig zou het zijn als je mee mag naar miami ik zou zeggen doen geniet lekker verder en wel smeren he als je de zon in ga gr peet en Jenny xx

  • 08 September 2014 - 17:13

    Arnold:

    hoi Wesley
    leuk hoor zo als je bezig bent
    ja je moet je eigen niet laten verbranden dat is inderdaad stom
    had je misschien toch een weekje Spanje moeten doen voor de ondergrond ( hahahaha )

    nou groetjes je Pa

  • 08 September 2014 - 17:18

    Petra Betcke:

    Hoi Wesley,

    Je had beter je moeder mee kunnen nemen,
    had je noooooit verbrand. Ik let wel op je.
    Maar als het goed is heb je lotion bij je om
    om in te smeren als je verbrand bent.
    Of is die al op? Onwijs gaaf zeg als je mee zou
    mogen naar Miami. De boys van de Kulk worden
    gek als ze dit lezen.
    Hele mooie foto's heb je geplaatst van Curaçao
    de zee, een vogel, echt weer eens wat anders
    dan drinkende jongelui ha ha.
    Hoop dat je goed kunt slapen op je blaren.

    Love you mama xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wesley

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 5861

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 21 Januari 2015

Curaçao

Landen bezocht: