Time flies when you'er having fun - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu Time flies when you'er having fun - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wesley Betcke - WaarBenJij.nu

Time flies when you'er having fun

Door: Wesley Betcke

Blijf op de hoogte en volg Wesley

04 September 2014 | Nederland, Rotterdam

Bonochi,

Ik zit hier heerlijk bij het café aan de overkant met een Amstel Bright. We zijn alweer op de helft van de week. De eerste dagen stage vielen zwaar. Alleen maar theorie gelezen, en dat acht uur lang. Ja het weekend is misschien een minivakantie, maar doordeweeks zit ik te zwoegen met de airco op m'n kop naast de wc. Lekker dus als je alle stagiaires en werknemers boodschap 1 en soms zelfs 2 hoort doen. Vandaag mocht ik gelukkig iets anders doen dan lezen. Eindelijk! De sfeer is goed en met acht andere studenten vermaken we ons prima. Waar ik normaal gesproken in Nederland na een lange dag op de bank plof, gaan we hier met collega's gewoon nog even door na het strand. Mij hoor je niet klagen.

Maandag en dinsdag voor het eerst hier gekookt. Met een groepje van 7 personen weliswaar, waarbij ik goed de leiding heb genomen. Zowel bij het koken als bij de afwas werk ik aan mijn skills als leidinggevende. Maandag boontjes met aardappeltjes en gisteren rijst met curry en ananas. Heerlijk!

Vanavond maar niet uitgegaan. Het weekend staat al vol gepland met feestjes, waaronder The Partysquad. Morgen voor het eerst meetrainen met de Curaçao Sharks! Ik ben benieuwd of het bevalt. Het is ondertussen 23.00 dus even een ijskoude douche en dan rol ik dat houten nest in. Om 6.45 maakt de haan ons weer wakker.

Ajo!

  • 04 September 2014 - 09:19

    Arnold Betcke:

    klinkt goed allemaal en zeker als ik zie dat je de leiding over neemt . zit in de genen hè
    ben wel benieuwd hoe het praktijkgedeelte er gaat uit zien . maar een ding is zeker je verveelt je niet zie ik al
    nou hou vol om je verslag bij te houden dat vind ik hartstikke leuk
    groetjes je pa

  • 04 September 2014 - 19:34

    Petra Betcke:

    Hoi schat

    Fijn dat je je blog weer hebt bijgewerkt.
    Zo hou je je fans op de hoogte.
    Zo gekookt goed bezig hoor, hoop dat het ook gesmaakt
    Heeft haha.
    Wat leuk zeg dat je daar doorgaat met waterpolo, ben
    erg benieuwd of je wat van hun speeltechniek kan leren.
    Of hun van jou haha.

    Nou schat veel plezier de foto's zijn waanzinnig leuk.

    Love you mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wesley

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 5840

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 21 Januari 2015

Curaçao

Landen bezocht: